fredag 16 maj 2008


Posted by Picasa

9 kommentarer:

Anonym sa...

JAg kan inte förstå varför det händer just dig. Du som alltid var glad och löste alla problem hur lätt som helst, det fanns inga bekymmer. Alla älskade dig, jag kommer aldrig glömma våra dagar tillsammans.

Vila i frid gabriel lidström.

Med vänliga hälsningar Emil Westerling

Julia Lundgren sa...

Fattar inte att det är sant.
Vi stöttar din familj till 100%
Du var alltid den roliga storebrorsan som drog skämt och skojade med alla oss tjejer.
Du var alltid trevlig och lätt att prata med. Var alltid glad och man blev lycklig när man såg dig.
Din familj får vara stark om dom ska klara sig utan dig.

Vila i frid Gabbe.

Hälsningar Julia och alla andra tjejer från Hannas fotbollslag.

Anonym sa...

vafan du ska finnas gabriel! man ska se dig glida runt i örnsberg, kan inte förstå!

Anonym sa...

Kan livet bli mer orättvist än att det tog Gabriel ifrån oss?

Du kommer vara saknad av alla Gabriel. Vila i frid så ses vi senare.

/W

Anonym sa...

Gabbe, det var fullt av människor på minnesstunden som hölls för dig i Aspuddens skola. Så många bryr sig, så många sörjer din bortgång. Du berörde så många människor, för du berörde så fort du kom in i ett rum. Jag saknar din humor som man sällan förstod, jag saknar ditt glada skratt och dina trygga kramar. Varenda tanke ägnar jag dig. Vi ses i Janne-land!
/Natalia Ostuni Sener

Anonym sa...

Om det var någon som var glad och positiv så var det Gabbe.
Om det var någon som spred kärlek så var det Gabbe.
Om det var någon som var äkta så var det Gabbe.
Om det var någon som var sig själv så var det Gabbe.
Om det var någon som kunde uppfylla sina drömmar så var det Gabbe, och om det var någon som inte fick dö, 16 år gammal med hela livet framför sig, så var det du Gabriel Lidström.

Saknaden svider så fruktansvärt mycket i mitt och alla andras hjärtan,så jag ber dig, min underbara granne, att vänta på mig så krigar vi tillsammans i himlen och förblir grannar i all evighet.

Vila i frid Gabriel.

Anonym sa...

Ylva med hela familjen.

Jag blev jätteledsen i torsdags när jag fick beskedet om Gabbe. det har tagit mig några dagar att få smälta och förstå.

Jag fick aldrig tillfälle att träffa Gabbe några längre stunder förutom några snabba besök uppe på kontoret. Men jag kommer ihåg den roliga pizzafesten på Pangea och hur min bonusson Adrian utryckte efter festen att "Gabbe var en av dom schysstare". Jag kommer ihåg att jag såg Gabbe då för att han var så bra med alla yngre och brydde sig om för att alla skulle trivas. Och Adrian, han var klart impad av Gabbe, det märktes.

När man läser alla fina kommentarer här på bloggen så verkar många vara "impade" av Gabbe och att han funnits till för många fler än sin familj. Jag vill tänka att er ängel Gabriel haft sin tid på jorden och fått ett nytt uppdrag att ta tag i. Förhoppningsvis kommer ni känna av honom ibland när han hjälper er vidare i livets olika skeden.

En stor varm kram till er allihop!
Britta Wirström

Anonym sa...

RIP Gabbe, hoppas du har det bra i himlen!

RIP,

Gunilla sa...

Mina varmaste kramar till familjen... Jag hoppas ni har folk omkring er som stöttar och finns för er.

Kram
Gunilla mamma till Rickard 81-05